2025’te iç ve dış pazarda büyüme hedefiyle yatırıma odaklanacak

Türkiye’nin en büyük sanayi kuruluşları ortasında 78’inci, Ege Bölgesi Sanayi Odası’nın Ege’nin Birinci 100 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 6’ncı sırada yer alan Lezita, 2025 yılında da yatırıma, iç ve dış pazarda büyümeye odaklanacak. Son üç yılda 100 milyon euro’luk yatırım gerçekleştirdiklerini lisana getiren Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, önümüzdeki yıl iş stratejisinin temelinde tekrar yatırımların yer alacağını söyledi.

‘Hedefimiz liderlik’

Mesut Ergül şöyle konuştu:

“Deprem nedeniyle orta verdiğimiz Kahramanmaraş yatırımımıza süratle devam ediyoruz. İç Anadolu, Güneydoğu ve Doğu Anadolu bölgelerine daha yakın olacağımız yeni tesisimiz, Ortadoğu’ya olan yakınlığıyla da ihracatımızı artıracak. Bu tesis sayesinde üretim kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. Damızlık, kuluçkahane ve yem fabrikasını da içeren bu yatırımla maksadımız beyaz et dalında liderlik. Yeni yatırımlarımızla piliç eti üretimi, ileri süreç üretimi, tedarik zinciri, satış, pazarlama ve müşteri hizmetleri alanlarında daha da güçleneceğiz.”

Lezita, farklı ülkelerdeki satışlar için ilgili pazarın ihtiyaç ve tüketim trendlerine nazaran eser ve satış aksiyonları geliştiriyor.

Yeni ülkelere ihracat

Lezita’nın yenilikçi eserlerini, yaklaşık 70 ülkede tüketiciyle buluşturduklarını lisana getiren Ergül, “Hedef pazarlarımıza yönelik kampanyalarla Lezita’yı memleketler arası platformlarda daha geniş kitlelere tanıtma stratejisi izliyoruz. Müşterilerimizden gelen geri bildirimlere ve fuar iştiraklerine büyük kıymet veriyoruz. Bu doğrultudaki çalışmalarla ihracat yaptığımız ülkelere daima yenilerini ekliyoruz. 2025’te de mevcut pazarlarımıza yenilerini ekleyerek ihracat hacmimizi artırmayı planlıyoruz. Yurt içinde de birincisini İzmir’de, ikincisini Ankara’da açtığımız konsept mağazalarımızı tüm Türkiye’ye yaymak isdiyoruz” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir